piątek, 13 czerwca 2008

Podsumowanie Zbenka i pierwsze zdjecia

Dzieki Zbenku za madre slowa. Jeszcze kilka takich postow i uwierze, ze bedzie nastepny zjazd. Zaczalem obrobke i publikacje pierwszych zdjec. Kliknij tutaj zeby je zobaczyc, codziennie beda nastepne. Jest tez bezposredni link do nich po prawej na dole, w sekcji zdjec ze zjazdow.
.
Jesli macie swoje zdjecia (tak jak Zbenek) to prosze, uzyjcie albumow dostepnych na kazdym powazniejszym portalu (Onet, WP, Google, ja uzywam "Spaces" na MSN). Wtedy ja opublikuje link jak ten powyzej za slowem "tutaj" i juz. Nie mam czasu zajac sie tymi kilkoma zdjeciami ktore zrobilem ja (i przede wszystkim Renia ;)))) wiec byloby mi trudno zajac sie fotkami innych uczestnikow.
.
Pozdrawiam,
Zby
.
PS z soboty: przysiadlem i opublikowalem wszyskie zdjecia. Jestesmy jednak usmiechnieta banda nastolatkow. Wedlug mnie najladniejsze usmiechy naleza do Eli i Malgosi.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć!
Zdjęcia , które robiłem są dostępne na
http://picasaweb.google.pl/z.budzinski
Zdrówka.
Zbenek