piątek, 18 grudnia 2009

Wstyd sie przyznac

-----Original Message-----
From: Bozena Starowicz [mailto:bo-star@xx.pl]
Sent: mercredi 16 décembre 2009 22:00
To: Richard Morawiec
Subject:

Czesc,

Wstyd sie przyznac , ale zginela mi karteczka ze sciagawka.... A wlasnie dzisiaj zagladnelam na NS i chcialam cos napisac, a tu, niestety. Podaj prosze haslo jeszcze raz. A w miedzyczasie wiadomosc ode mnie, do ew. publikacji na NS.

1) Pingwinek ( ten prawdziwy) wyglada jak slodziak i mam nadzieje,ze nie jest chory, bo odstaje troche uroda od reszty. Soweto ( RPA) zaliczylismy w 1994 roku i moze uda mi sie zeskanowac, i przeslac zdjecia, np. z wizyty spod domu Mandeli, czy z kolejki do fryzjera :-)

2) Ja tez jest w ciaglych podrozach, ale obecnie po kraju, na okolicznosc wizyt przedswiatecznych u kontrahentow. Zrobilam prawie 1500 km, a ostatnie 3 dni w w trudnych warunkach ( mroz
i snieg).

Pozytywy : moj glowny kontrahent, RAFAKO SA, ktory jest sponsorem naszej mistrzyni Justyny Kowalczyk, podarowal mi plakat z jej autografem; moze sie przyda na jakas aukcje charytatywna , np. dla pingwinkow-hippi albo foczek ?

- zobaczylam palac Czartoryskich w Pulawach

- otarlam sie o Zamość

Pozostaje jeszcze '' podsumowujacy rok'' wyjazd do Holandii i powoli zacznie sie atmosfera swiateczna.

Wybieram sie z Rodzina i z Mama , i z pieskiem znowu do Wisly, do hotelu Pod Jedlami ( kiedys DW Gran, gdzie swietowalismy nasz klasowe spotkanie) i mam nadzieje, ze bedzie milo i spokojnie. Na Sylwester nie mamy jeszcze planow, ale moze przyjedzie cos konkretnego do glowy w trakcie Swiat.

Zycze Wszystkim odwiedzajacym N-S wszystkiego najlepszego na Swieta.

Przed Nowym Rokiem na pewno jeszcze tu zajrze, a jak Zby przypomni mi
sciezke dojscia do bloga, to pewnie napisze jeszcze o czyms innym.

Kasia

Brak komentarzy: