wtorek, 10 listopada 2009

Jestem zmeczona....

Renia,
Napisanie zdania na Stronie: "Jestem zmeczona, pomyslcie o mnie i bedzie mi lepiej" zabierze Ci dzisiaj wieczor 54 sekundy. Ja wlasnie chce taka Strone, zeby ktos mogl sie poskarzyc....., i juz, i nic wiecej.
Z.

-----Original Message-----
From: Renata Rosa-Chłobowska [mailto:rxxxxsa-chloxxxxwska@xxxxxx.pl]
Sent: mardi 10 novembre 2009 21:00
To: Richard Morawiec
Subject: Re: Czas na jakis samodzielny wpis

Zbyszku,

widzę, że mnie mobilizujesz... Jak się odkopię z ostatnio zafundowanego sobie zakręcenia - spróbuję. Na razie nawe na NS nie wchodzę. Mam nadzieję wrócić do rzeczywistości w przyszłym tyg.


Sedeczności
R.
___________________________________________________
> Renia,

> Nazwa uzytkownika: xxxxxxxxx@xxxxxxx.fr
> Haslo: xxxxxxxxxxx

> Wiem, najtrudniejszy jest ten pierwszy raz ;), ale zobaczysz jak
> dobrze sie poczujesz po pierwszej samodzielnej publikacji. Jesli cos
> nie wyjdzie to jestem na linii caly czas i skoryguje jesli dasz znac.

> Pa, pa,
> Z.

Brak komentarzy: