poniedziałek, 3 września 2007

Spotkanie u Stasia

Ale jestem pod wrazeniem !!!!!!!! Po wielu probach udalo mi sie zobaczyc wlasny tekst na Stronie Glownej, zmontowany i wyslany wlasnorecznie !!!!!!

Cierpliwi beda nagrodzeni !!!!

Kolejna wiadomosc :

Zgodnie z zapowiedzia Stasia na ostatnim spotkaniu lipcowym u Makowek, beda '' pieczone'' na jego dzialce. Ostatnie udaly sie przednio ( chyba glownie dzieki grzybom i milemu towarzystu). Garnek , wg zapewnien Stasia , jest duzy , jak rowniez gospodarz spotkania oraz dzialka bardzo goscinne. Stas zaprasza klasowych amatorow tych rarytasow na niedziele 16. wrzesnia, o 16.00.

Prosze o wiadomosc, kto posta przeczytal i kto dolaczy.

Kasia

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja posta przeczytalem ale nie dolacze niestety, znowu mi troche nie po drodze. A juz mi slinka leci. Pozdrawiam, Zby

Anonimowy pisze...

I gratuluje sukcesu w publikacji, na prawde bardzo sie ciesze. Zby

Anonimowy pisze...

Przeczytalem rowniez, ale jak odesemesowalem, tez bede nieobecny. Bubu