piątek, 24 maja 2013

Zjazd .... i po zjeździe

Zjazd przeszedł już do historii.
Jego wadą był nietrafiony termin, co sprawiło, że był nas mniej niż zwykle. Natomiast atmosfera była bardzo fajna. W części oficjalnej uczestniczyli nasi kochani pedagodzy w osobach:
Danuta Paderewska
Józef Kozowicz
Józefa Posch-Kotyrba
Zofia Lorenc
W części nieoficjalnej nie dopisała nam trochę pogoda ( było zimno ). Ale o tym mam nadzieję, że napiszą uczestnicy. Przesyłam linka do zdjęć . Mam część. Jeżeli otrzymam inne to oczywiście dołączę
zjazd 17-05-2013

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zbyszek, mozeszz podac ten link w pelnej nazwie....

Dzieki.

Ka.

Anonimowy pisze...

Zbyszek !

Bardzo bardzo dziękuję tobie i wszystkim robiącym zdjęcia za to, że oglądając je dzisiaj mogłam przeżyć nasze spotkanie jeszcze raz... I zrobiło mi się bardzo przyjemnie (a jestem w pracy). Będziemy mieli kolejną fajną pamiątkę. Dzięki że je tak szybko zebrałeś i zamieściłeś bezpośrednio na stronie - już bez tego długiego linka.

Pozdrawiam wszystkich
Aneta

Anonimowy pisze...

Zbyszek, dzięki także za maile (bo myślę, że rozesłałeś wszystkim) z dokładną instrukcją publikacji na NS.

Aneta

Anonimowy pisze...

Jak to przyjemnie widziec ze stronka odzyla bez mojej skromnej ingerencji. Dzieki wielkie Zbychu B.
Zby M.

Anonimowy pisze...

Cześć !

Zby albo Zbenek, nie wiecie czemu nie mogę się zalogować na stronę ?
Piszę tak jak zawsze i tak jak mamy w mailu i się nie da.

Aneta

Anonimowy pisze...

Czesc,
Nie wiem co sie porobilo. Naprawie w najblizszym czasie. Przeslijcie dla przypomnienia swoje adresy e-mailowe na "webmajstra". Pa,
Zby