piątek, 13 sierpnia 2010

Poprawiny

Witam Wszystkich,

U Makowskich było bardzo sympatycznie pomimo tego, że było nas bardzo mało. Proponuję kontynuować działania integracyjne IV M i zapraszam Wszystkich do siebie to znaczy na Chmielną 13, oczywicie w Jaworznie a dokładnie w Długoszynie.

Termin spotkania - sobota, 21 sierpień 2010, godzina 18.00.
Proszę jedynie o potwierdzenie swojej obecnoci. Jest to istotne ze względów organizacyjnych. Mój e-mail: l.rog@gig.eu.

Ps. Jedzonko zabezpieczę ja a alkohol każdy idywidualnie.

Pozdrawiam Wszystkich
Lusia

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam,

Za pozwoleniem Lusi wykonalam pare smsow :-)).
Beata i Krysia , a moze i Kozowka tym razem ''dopisza''.
Licze tez na Ele.

P.S.
Wrocilam wczoraj w nocy ( loty opoznione ze wzgledu na zle warunki atmosferyczne ) z weekendowej imprezki u mojego przyjaciela z Holandii, ktory skonczyl wlasnie 60 lat ( ale forma super !!) Dominowalo towarzystwo od 45-60 i atmosfera byla znakomita, co oznacza , ze zabawa naszej generacji sluzy.

Jesli beda tylko chetni, ja tez juz zapraszam w dogodnym dla wszystkich terminie we wrzesniu na dalsza integracje do Katowic ale jeszcze lepiej w gorki do Jaszczurowej.

Kasia

Anonimowy pisze...

Ale Wam zazdroszcze... A ja musze do pracy...
Pozdrawiam i zycze smacznego! kris

Anonimowy pisze...

Czesc,
Niestety trzeba mi wracac do domu w czwartek. Zycze wam dobrej zabawy.
Ciao,
Zby

Anonimowy pisze...

Ahoj przygodo! (jak mawiali w 60min/h)
Cos ostatnio mam pecha jesli chodzi o masowe imprezy 4M. 11-tego bylem na urlopie, teraz - o ironio!!! - bede w Jaworzenie ale do godzin popoludniowych, potem musze wrocic do domu. Jeszcze troche i zapomne jak wygladacie... No coz, z bolem serca pozostaje mi tylko pozyczyc Wam smacznego i dobrej pogody, bo ta ostatnio jest w kratke oraz miec nadzieje, ze spotkanie u Kasi "trafi" z terminem pomiedzy moje zajecia obowiazkowe we wrzesniu.
No to pa,
Bubu