wtorek, 9 marca 2010

Pan Samochodzik - ciag dalszy...

Kiedys obiecalem Wam opowiedziec, co zdarzylo sie w lecie 2009 roku w departamencie Gard na poludniu Francji w poblizu zagrody przypominajacej templarjuszowska komturie. I prawde mowiac nie wiem jak zaczac, jako ze caly ciag wydarzen tego dnia umyka ludzkiej logice. Po prostu nie chce wyjsc na czlowieka niepowaznego. Jak tylko zobaczylem stara zagrode, poczulem sie dziwnie. Zjezdzajac na "goralu" kreta droga w jej strone czulem narastajace zmeczenie. Pod brama miesnie zaczely mi odmawiac posluszenstwa, oddech stal sie krotki, musialem zejsc z roweru i usiasc pod drzewem przy bramie. Czulem sie dziwnie, w glowie czulem sie jak "ja teraz" a w ciele jakbym wbrew woli przechodzil do innej rzeczywistosci, tej zwiazanej scisle z historia tego miejsca. Spojrzalem przypadkowo na rece i moj niepokoj wzrosl jeszcze bardziej, zmarszczki i starcze piegi.....

Niepokoj przerodzil sie w panike, zaczalem szukac chaotycznie jakiejs chromowanej powierzni na ramie roweru zeby spojrzec na odbicie twarzy. ..cdn...
Ciao,
Stary Zby :))

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja Wam opowiem o moim urlopie narciarskim w zeszlym tygodniu.
Bylo cudnie , cudnie i jeszcze raz cudnie.
Piekna pogoda , piekny snieg, duzo zjazdow i 2 glebowania, przy czym po jednym z nich wciaz boli mnie szyja i troche glowa :-)

Jak powiedziala towarzyszaca mi na urlopie Psiapsióła '' ... tak to jest , jak stara baba chce Małysza naśladowac..''.
To fakt, skok mi nie wyszedl :-)),ale z ta stara baba, to przegięła ( chyba ?).

I nastala proza zycia ....
P.S.
Oh Zby, ale sie z Toba porobiło po tej zabawie w Pana Samochodzika. Jestes zdecydownie atrakcyjniejszy ( moim zdaniem) w wersji Jamesa Deana przy kabriolecie , ale temu biedakowi nie było dane dożyc godziwszego wieku.Odczaruj sie prosze ...

Ka

Anonimowy pisze...

Na pewno odczaruje ale jeszcze nie wiem jak... Ale cos wymysle do nastepnego odcinka :)))
Zby

Anonimowy pisze...

Zby! Uzyj Photo Shopa w druga strone! Ja jednak wole nie wybiegac az tak daleko w przyszlosc:)) A swoja sciezka... Pzdr. kris

Anonimowy pisze...

Zby! Uzyj Photo Shopa w druga strone! Ja jednak wole nie wybiegac az tak daleko w przyszlosc:)) A swoja sciezka... Pzdr. kris

Anonimowy pisze...

Ta zabawna symulacja zostala zrobiona programikiem na iPhonie. Bardzo mi sie to podoba ;)) Zby