środa, 31 marca 2010

Idą Święta ! Idą Święta !!

Czas leci , oj leci. Nie zdążyłem ubrać się na zabawę karnawałową , a już skończył się post. Na nartach byłem tylko dwie godziny ( ze względu na awarię samochodu; no cóż ma swoje lata, a kryzys utrudnia podejmowanie decyzji o zakupie następnego ), a śnieg też już zniknął. W ostatnim czasie był duży szum w RTV o jakiś wyborach , ale to chyba nie te na, która mam iść jako elektorat. Całe szczęście. Chociaż.... Z wiekiem często wspominamy młodość , a więc i okres komuny ( fajnie nam wtedy było oj fajnie np. na klasówkach z niemieckiego - czemu ja się go nie uczyłem? ). W tym minionym okresie też wybierało się między kolegami z jednej partii. I też się nie kłócili. Ale w RTV też nie blokowali ludzkich audycji. A teraz trują tylko o misji radia i telewizji i siedzą non stop na antenie, że już patrzeć się nie chce. Powinno się pobierać od nich opłatę za blokowanie czasu antenowego albo jak za reklamy. To by były jaja. No właśnie jaja
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę Koleżanką i Kolegą dużo zdrowia i radości. Pociechy z potomstwa i niektórym z potomstwa potomstwa ( ani się nie obejrzymy a będzie potomstwa potomstwa potomstwa ). Mokrego Śmigusa Dyngusa też Wam życzę. Kto pamięta jak się woda lała?
Po świętach proponuję spotkanie w Brojanie. Proszę o propozycje terminu ( ja proponuję pierwszą lub drugą sobotę po świętach). Zapewniam miłą konwersację przy śladowych ilościach C2H5OH.
Zbenek

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Zbenku, zapomniales o naszym wyjezdzie do Warszawy w miedzyczasie ?? :-)))

Wiadomosc z ostatniej chwili: Makowki , jak wszystko dobrze pojdzie, zostana w listopadzie Dziadkami.

Fajnie byloby sie z Toba spotkac, ale weekendy kwietniowe u mnie odpadaja i od 25.kwietnia wybieram sie na urlop do Iranu ( to juz trzecie podejscie; mam nadzieje, ze tym razem wypali). Kompletuje stosowna garderobe :-))

Gdyby byli chetni na jakis weekendzik majowy ( po 10 maja) lub czerwcowy, to chetnie sie zapisuje.

P.S.
Zbenku, pamietasz o tym, o czym obiecales mi ,ze bedziesz pamietac ?

Ka

Ka