sobota, 1 grudnia 2007

Zaproszenie na wernisaz


Zestaw fotografii, który wybrałam do prezentacji w katowickim Altusie, jest efektem pracy z moją ulubioną modelką, Agnieszką Okońską, studentką Wyższej Szkoły Teatralnej im. L.Solskiego we Wrocławiu. W trakcie kolejnej sesji, dla relaksu, spróbowałyśmy sparodiować jakieś słynne zdjęcie. W ten sposób zrodził się pomysł, który zaczął żyć niezależnym życiem i ułożył się w cykl pt. "Teatr jednego aktora". Różne role, sytuacje, charakteryzacje, kostiumy, jedna modelka. Inspiracją były powszechnie znane fotografie, kadry z filmów, słynne aktorki, reklamy telewizyjne. Wszystko potraktowane z dystansem i przymrużeniem oka.

Zapraszam do "Teatru jednego aktora". Mam nadzieję, że oglądając poszczególne kadry będziecie bawić się tak dobrze, jak ja i moja modelka w trakcie ich tworzenia.

Pozdrawiam
Basia

Wernisaż wystawy odbędzie się 3 grudnia 2007 roku o godz. 18.00 w atrium budynku ALTUS (to ten wieżowiec, w którym mieszczą się m.in. Kino Helios i hotel Qubus) w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 13. Wystawa można oglądać od 3-16 grudnia b.r. w godzinach otwarcia budynku ALTUS, t.j. codziennie od 8.00 do 22.00. Wstęp wolny.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Brzmi to bardzo ciekawie. Niestety z przyczyn obiektywnych nie bede mogl zobaczyc tej wystawy na zywo. Mam nadzieje ze udostepnisz ja z czasem w swojej galerii internetowej, by rowniez ci co sa daleko mieli szanse :)) Pozdrawiam! kris