poniedziałek, 24 grudnia 2007

Życzenia Świąteczne

Witam klasę IV M. Minęło wiele tygodni od mojej ostatniej wizyty na naszej stronie. Niestety życie płata ludziom różne figle. A mi lubi dorzucać roboty. Przez kilka miesięcy nie mogłem się od niej oderwać. Stąd nie tylko moja nieobecność na ostatnich pieczonych u Stasia , ale i brak wizyt na forum. Gdy kilka dni temu zajżałem na stronę, to zrobiło mi się głupio. Po pierwsze zarówno moja jak i innych aktywność jest mizerna. Cześć i chwała Zby , że przesyła fotki i informacje ze swoich podróży po świecie. A cała reszta pracuje równie intensywnie jak ja. A wiadomo ciężko pisać o pracy, która jest zazwyczaj monotonna i nieciekawa. Ale uszy do góry ( uszy bo pisząc te słowa jednocześnie słucham Zeppelinów ). Zbliża się Nowy Rok i wszystkim nam się poprawi. Będziemy mieli nie tylko więcej pieniędzy i lat , ale również czasu czego sobie i Wam serdecznie życzę. Na te Święta Bożego Narodzenia życzę wszyskim Kolegom i Koleżankom z klasy IV M oraz Ich najbliższym dużo radości, wesela i miłości. Zdrówko w nadchodzącym roku też się przyda. Każdemu z Was życzę aby praca nie zmieniła Was w pracocholików tak jak mnie, a wolny czas abyście spędzali tak jak w mażeniach sennych.
Pozdrawiam Zbenek
P.S. Na wiadomości z dnia 22-12-2007 brak podpisu wynika z niepewności czy uda mi się zaistnieć na forum.

Brak komentarzy: