niedziela, 22 listopada 2015

I drugi filmik z Górą i pingwinami...


Pozdrawiam,
Zby

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

spoko filmik )))
teraz już wiem dlaczego powinieneś utrzymywać przy życiu tę stronę )))
chociażby dla tych filmików, które inspirują do podróży.
Gratuluję.
Pozdro

Anonimowy pisze...

Dzięki za dobre słowo :) Komentarz bez podpisu, ale to pewnie Zbenek, nie ?
Zby

Anonimowy pisze...

Zbychu, niestety to nie Zbenek ))))

Anonimowy pisze...

No tak, to ten figlarny "anonimowy", który lubi zgadywanki )))
Hmmm....., już wiem, to na pewno Anet !!!
Zby

Anonimowy pisze...

pudło - chyba nie zgadniesz - nie wysilaj się Zbychu )))) Dla ułatwienia - nie jestem kobietą ))))

Anonimowy pisze...

Marek, do początku wiedziałem, że to Ty, tak tylko udaję, żeby zwiększyć liczbę wizyt )))
Zby

Anonimowy pisze...

znowu pudło - nie jestem Markiem )))

Anonimowy pisze...

No to chyba jeszcze tylko Kris... Krzysiu, przyznaj się !!!
Zby

Anonimowy pisze...

Zbychu, niestety nie jestem Krisem )
Widzisz, że nie tylko kuple z Twojej szkoły zaglądają na Twoją/Nasza Stronę )

Anonimowy pisze...

O jejciu, teraz to już wymiękam ))) Wielkie dzięki za odwiedzanie Naszej Strony...
Z.

Unknown pisze...

Cześć, tym razem Anet,
Taka fajna zgadywanka i co ? Nie ujawnił się ?
Szkoda.
Zbyszek, faktycznie twoje filmy fajnie się ogląda i są profesjonalne, no i "zwiedzamy" dzięki nim ciekawe zakątki. Ja się na razie nigdzie nie wybieram, tylko w kraju :)

Pozdrawiam
Anet

Unknown pisze...

Cześć Anet,
Filmiki są robione prostą, domową metodą ale cieszę się, że jest co najmniej dwóch widzów :) A tajemniczy gość nie ujawnił się. A zgadywanka jest rzeczywiście zabawna. Jednak bez dodatkowych wskazówek liczba opcji jest zbyt duża aby dalej zgadywać.

Tajemniczy gościu,
Proponuje uzupełnić zgadywankę możliwością zadawania pytań z dwójkową odpowiedzią "tak/nie". Każdy, kto znajdzie ten ciąg komentarzy, może pytać. Wiemy, ze jesteś facetem, który nie chodził do klasy M. Moje pytanie : czy znamy się z liceum ?
Pozdrówka,
Zby

Anonimowy pisze...

Zbychu,

"...nie drąż..."

Najważniejsze jest, ze oglądamy twoje filmy. Są one inspiracją do planowania własnych podróży.

Czyli Twój dylemat odnośnie przedłużania domeny wyjaśnił się pozytywnie.

Warto przedłużać - Twoja/Nasza strona jest oglądana.

Jak kiedyś do mnie zadzwonisz, to od razu Ci zdradzę, że to ja.

Jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz ))))

Pozdrówka