wtorek, 13 stycznia 2015

Skoro pokonałem opór blogga to teraz mogę pisać

Rozpoczął się nowy rok.
Dawno tu nie pisałem, ale widzę, że na stronie nastała cisza.
Miniony rok miałem bardzo pracowity. Wykonywaliśmy trudne meble do Centrum Kongresowego w Krakowie ( polecam wizytę w tym przybytku kultury).
Po otwarciu CKK  wylądowałem w Ośrodku Rehabilitacji Narządów Ruchu w Reptach.
Potem w moim życiu zaszły duże zmiany i czasu mam mniej niż miałem.
Ale postaram się poprawić.
W 2014 roku mieliśmy czterdziestą rocznicę pierwszych pieczonych ( czyli rozpoczęcia nauki w LO w Jaworznie). Nie udało się zorganizować imprezy klasowej, dlatego już dzisiaj ustalam termin tegorocznej imprezy, którą zorganizuję w Jaworznie na ulicy Miodowa 10, w dniu 05-09-2015 roku. Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie chęci uczestnictwa i dostosowanie swoich kalendarzy to terminu imprezy
Zbenek


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Daleko jeszcze do tej daty ale notuje. Wielkie dzieki Zbenek za dobry pomysl.
Zby