wtorek, 24 grudnia 2013

Idą święta - cd.

Po jakimś czasie zajrzałam na stronę. Trochę wpisów przybyło po fotce kotka z pieczonych u Zbenka.
Zbyszek (Zby) podróżuje - dzięki za piękne widoki, a Zbyszek (Zbenek) wspomina i życzy.
Ja również wspominam miło nasze spotkania (mam nadzieję, że w nowym roku znów się spotkamy),
a Zbenkowi ślę gratulacje z okazji powiększenia grona klasowych teściów.

Ponieważ Wigilia tuż tuż (wstawione do garnków i moczą się śliwki i grzyby) życzę wszystkim Koleżankom
i Kolegom zdrowych i rodzinnych Świąt i choć małego prezentu pod choinką.

Trzymajcie się i do zobaczenia :)
Anet

P.S. Zby, dzięki za maila. Nie umiem po angielsku :)
Coś tam się domyślam

2 komentarze:

stryjek pisze...

Święta to może i idą, ale wiosna to już chyba przyszła. Moja wczoraj ścięta sosna na choinkę jest tak zielona i pachnąca żywicą, że przynajmniej ja czuję wiosnę pełną gębą.

Anonimowy pisze...

Anetka, prosze przeslij ten e-mail po angielsku na webmajstra, chce sprawdzic o co chodzi, normalnie napisalbym po polsku :) Zby
PS: Wesolych Swiat